недеља, 15. децембар 2013.

Gde još niste videli Svetog Cara Konstantina

Ono što uvek propustim da pomenem i da svima naglasim je da sam tehnike rada sa staklom učila na dva daleka mesta od dva velika umetnika i majstora. 2004. godine sam učila kod umetnice Oriel Hicks na udaljenom britanskom ostrvu na Atlantiku, a 2006. godine na toploj kalifornijskoj obali Pacifika kod američkog velikog umetnika Brian Mc Nelly.
Danas kao sasvim uspešna nišlijka (bez nadograđenih noktiju) u vaseljenskom gradu koji slavi i poštuje hrišćanstvo i Svetog Cara Konstantina, svim snajkama koje su minucioznim tehnikama iscrtavanja Hristovog monograma i glave Svetog Cara Konstantina i time otišle u perfekcionizam tako da ih iscrtavaju i na staklenim oknima veš mašina, dam ideju gde još nisu turile Hristov monogram, glavu Svetog Cara Konstantina i krst. 


Dakle, ako imate dobru drugaricu kao ja - Jelenu, onda sa njom odete do Varšave i kupite originalne, staklene, nežne bezbojne kugle. I onda na njih nacrtate krst, Hristov monogram ili glavu Sv.Cara Konstantina.




Ostali narode, pozor! Evo jedne svakodnevne ideje za one koji su manje nebeski narod s kičicom dubogo u kiču.

Zapravo, kupite staklene kugle u Grin centru kod predimenzionirane žirafe na Čalije. Ako vam je Jelena drugarica, možete i sa njom. Ona nije carica po profesiji, ali kada je drugarica onda je carica. Marabu boje mož' kupite u knjižaru kod umetničke škole, perlice u Čičak, a šljokice kod Kinezi.
Kuglu pre rada nežno papirnim ubrusom i alkoholom očistite od nečistoća.

Marabu zlatnom pastom nanesite motiv koje želite, ovde je to zvezda. Dok je sveža i žitka pasta u nju pincetom pažljivo umetnite perlice. 
Dakle, sada svi mogu da kažu da Maja radi minucioznu inkrustraciju perlica na staklu.


Površinu van zvezde obojite željenom bojom. U ovom slučaju to je cinober crvena. Zatim krupnim šljokicama u obliku zvezdi pospite polove kuglica. Kuglice zakačite da vise i da se suše najmanje 6 sati.


Nakon sušenja cinober boje, površinu unutar zvezde obojite žuto i dok je boja sveža naspite unutar zvezde sitne zlatne šljokice.



Sačekajte da se boja prosuši i onda, ako imate mnogo dobre drugare kao što ja imam Vojina i njegovog starijeg brata Veljka, kontur pastom ispišite ime drage osobe i dok je pasta u žitkom stanju naspite malo sitnih šljokica.

Huknite i razduvajte višak ;)

SREĆNO!














2 коментара:

  1. :-D za Hrista & Konstantina
    A kugle su super

    ОдговориИзбриши
  2. Jao draga Marija, hvala. Para mi je izlazila nedavno na uši kada sam na 10 metera od moje kuće cele okićene mojim rukotvorinama videla u fensi izlogu gomilu kuglica koje su dekorisane prema mojoj recepturi od strane glavne crtačice monograma, rimskih umjetnina i sličnih nepodobština na staklu, pa sam se zainatila da dam novu ideju mnooogo bezobraznu, onda ću da čekam da vidim da li će i ona da se zapati...

    ОдговориИзбриши