петак, 22. април 2016.

Kako - lako do trećeg rođendana

 Kako drevni pesnik reče: "Maslačak žuti, ukrasio je prirodu."
Došlo je proleće i lepa deca se rađaju ili su već rođena. Ovako su proticale pripreme za vereli treći.

 
 Jednom da mi se isplatilo svo to "Arhitektonsko crtanje" i vežbe kod asistenta Zvezdana Šunjevića, koga ovom prilikom želim da pozdravim, ako mi čita blog i uopšte ako me se seća.

 Slobodoručna blok slova.

Papir, lepak, makaze.

 Lepak za papir iz Lidle iz Grčke.

 Građevinska inspekcija.

Šef gradilišta.

 Sekač.

Working site.

Odmeravanje satenske trake lenjirom, radi ravnomernog nanošenje lepka i zastavica.


 Lepeza od krepa za brojku.



 Bollywood Little Tikes, od papirnog ostatka za vesele zastavice. Dekoracija mladog enterijeriste.

 Kućni dekor oltar u nastajanju sa veselim zastavicama od origami fensi skupog papira.

 Torta Šarlota ručno rađena od strane moje mame i mene. Sutra samo u dirt dumper-u treba da se nađe još po koji komad "zemlje"


 Crnogorac radi minimalne umetničke relaksacije.


Pratite me i sutra, trebalo bi da bude senzacionalno.

2 коментара:

  1. Ves sam pisala komentar koji nije objavljen, ali ne odustajem i napisacu ga ponovo (posto sam zaboravila da ga metnem na clipboard)!!!! Here it goes: Super si mama, Majo! Preslatkom sefu gradilista srecan rodjus! A gradjevinski inspektor ti je nesto nadrndan, pazi se!!! <3 Yarmila

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na ljubaznim rečima i čestitkama Yarmila <3 to oko objavljivanja nije do mene, to se zapili u Gooogle administratori komentara...

      Избриши