петак, 26. август 2016.

Dekorisanje stakla

U grčkom robno-prodajnom lancu Masutis uz člansku karticu možete na popustu kupiti ukusno kravlje kiselo mleko upakovano u lep i zdrav stakleni sud za samo 1€. Tako sam jela dosta kiselog mleka na odmoru, ne bi li što više posuda nakupila :)



Prvo pravilo slikanja na staklu:
1. Stakleni predmet temeljno oprati.
2. Papirnim ubrusom i alkoholnim sredstvom za prozore odstarniti dodatne nečistoće.


3. Pripremite farmaceutski aceton za pranje četkica i sipajte ga u manju posudicu sa zatvaračem.
4. Pripremite četkice i boje i rad može da počne.

Ovom prilikom sam nanosila boje redosledom kao za dugu od žute do tirkizne, zelenu sam isključila ovaj put. Dozvolila sam bojama da se mešaju kao kod akvarela.


Koristila sam jednokratno plastične posudice da bi u njih sipala boju koju trenutno nanosim istom četkicom koju ne ispirem od predhodne boje i to sve vreme.


Ostavila posudice da se na njima osuši boja. Zatim sam pomoć potražila u knjizi Ovena Džounsa i potražila grčke motive. Kontur pastom sam odprilike i napamet crtala motive koji su mi se učinili zgodim i lepim za ovu priliku.







1 коментар:

  1. Sjajno su ispale ♥ Nisam primetila staklene,samo kiselo mleko u keramčkim posudama - obratim pažnju sledeće godine :-)

    ОдговориИзбриши