понедељак, 28. април 2014.

Prvi rođendan

Proslavili smo i mi naš prvi rođendan. 


Potrudila sam se da ispratim svetske trendove i u desetak dana obezbedim potreban materijal, kontaktiram prave ljude i jednostavno organizujem i obezbedim sve. Prema najbližima sam bila nemilosrdna ;)



Prva stvar kod dekorisanja rođendana je odabrati temu, motiv i boju koji će da obeleže rođendan. Inače možete da se rasplinete u milijon snova, želja i lepih ideja. Ja sam odabrala slona za motiv i dominirajuću plavu boju, naravno u kombinaciji sa belom. Ocu i slavljeniku sinu sam sistematski mesecima unazad kupila skoro iste košulje plavo-bele.
Za foografiju sam angažovala moju dragu prijateljicu niškog fotografa Brankicu Paunković koju i sami možete da angažujete za predivne fotke vašeg mladunčeta ili drage osebe, ili sebe same.

A ja sam ovako krenula. Našla sam dve starinjske tegle i jednu novu kod moje mame i spremila ih za obradu. U njih sam isplanirala slatkiše. 
Otišla sam u papirnicu kupila salvete na komad (božemesačuvaj) sa radosnom polkadot party šarom, nekoliko rolni krep papira u plavoj boji, dve table "paspartu" papira u slično nijansi kao krep papir...


U običnoj tegli sam razmutila lepak za tapete kupljen u farbari kojim do daljnjeg lepim skoro sve što radim. Tim lepkom sam tufnastu traku isečenu sa salvete nalepila oko starinjskih tegli, kao i poklopac velike tegle.
Odabrala sam jednog slona za šablon kojim sam sekla sve ostale slonove napravljene za ovu priliku.
Počela sam da pravim i pom-pomove, jedan od njih je upotrebljen za dekor sa uskršnjim jajima, koja su se sećate se pojavila uz moju čestitku na društvenoj mreži. Obzorom da je rođendan bio na treći dan od Uskrsa, želala sam da malim gostima podelim i jaja.

Jaja sam urasila tako što sam parafinom male rođendanske svećice iscrtavala slonove po skuvanim jajima i potapala jaja u prehrambenu boju.

Slon je dobio plavi koktel suncobran.

 Za neke detalje odlučila sam da potrošim papir za slikanje akrilom, zato što se najmanje krivi i vitoperi.

Šablon slončeta sa kojima sam sekla druge sloniće za slonski "garland"

 Šabloni za krugove.

 Sečenje jedinice.
 Lepljena salveta na akvarel papir.

 Krdo slonova.


Onda burgijom probušiti rupe podjednako svima.

 Slonove sam nanizala na kanap tako da jedni druge vode kao u krdu :)


 Ovako se prave zastavice. Lenjirima se iskroji papir.

Makazama iseče.


Lepljenje salveta na isečene zastavice gusto razmućenim lepkom za tapete. Lepak se nanosi četkom.

Lepljenje slonova na isečene zastavice.

 Isečena slova od akril papira. Spremna za lepljenje.

 Alat.

 Zalepljena slova, zalepljeni motivi i doslikavanje motiva na zastavicama.

 KoNplet.

 Lepljenje zastavica na kanap. Rad asistenata.


I ono što bi moglo da se zove krunom posla, jeste jadan mali poster koji sadrži sva imena od milošte i kratke bajalice uspavanke koje smo muž i ja izmišljali našem čedu.





Konačne rezultate videćete na sledećim fotografijama Brankice Paunković sa same žurke.

 Ram u kome se nalazi rođendanski poster ljubazno mi je pre par godina poklonio naš komšija vlasnik niške galerije Modigiliani 

Kolačiće je napravila moja mama sa sastojcima izuzetnim za decu, prelila ih je belom čokoladom, a plavi slonovi i jedinice su od fondana.


Rođendanska kapa koju je Savi napravio moj tata.

 Tegla puna čokoladnih bombona.


Savina torta koju je napravila moja mama. Fondan works by Vedrana, s tim što sam ja šarala tarabe :D

I slavljenik u foto studiju Brankice Paunković - Sava Jakšić







4 коментара:

  1. Srećan vam rođendan! (sa malim zakašnjenjem)
    Biće Savi svaki rođendan nezaboravan sa kreativnom mamom, ali i tatom, bakom, dekom i prijateljima :)

    Sve je jako lepo i originalno!

    ОдговориИзбриши
  2. Dekoracija je prelepo ispala,a posebno ideja za poster sa nadimicima.Ja nikako da sredim neki zid za rodjendanska fotkanja,baš je dobro uspomenu

    ОдговориИзбриши