уторак, 1. април 2014.

Drvena kutija sa slikom

U Nišu postoji zao običaj da je svaka mušterija, a naročito tvoja OVCA za šišanje. Ne volim taj stav. Dobila sam narudžbinu zbog koje sam hitro reagovala i morala da kupim kutiju koja nije ni malo jetina, a nije imala karakteristike kojima bi zaslužila da toliko košta.
Dno joj je od drvenog kartona, a imala je blagu prslinu na prednjem delu fasade. Sve to možda mogu da pokriju lepene salFete, ali nije to moj stil izražavanja.
Prslinu sam ispunila Marabu kontur zlatom, dno unutrašnje kutije ukrasnim papirom, a izvana salFeta, oh, yeah!

Nema antireklame za jednu od dve radnje koje prodaju repromaterijal za umetnike i hobi ubacivače. Ko je iz Niša, zna, a ko nije i ne mora da zna.


Drvo sam bajcovala prirodnim bajcom na vodenoj bazi u boji trešnje.


Kartonsko dno sam oblepila romantičnim ukrasnim papirom.


Napravila sam skicu na papiru onoga što sam kasnije naslikala na poklopcu kutije. Skica se sastoji od kuća koje zaista postoje u mojoj ulici i kontura Saborne i žute zgrade kod Elitte... kutija putuje u SAD i želela sam da lepši deo Niša ode sa njom.
Nedostatak na kutiji sam pokušala da otklonim sa lepeni vrapci, ali sam ipak zaključila da će zlato bolje da pokrije nedostatke u drvetu i rasterala vrapci ;)Završeni kutiju sam izlakirala JUB-ovim lakom na vodenoj osnovi.





Нема коментара:

Постави коментар