недеља, 15. јун 2014.

little tikes cozy coushe

12. juna tik pred petak trinaesti, kupili smo little tikes cozy coushe, po višoj ceni nego li ostatak bogatog, dekadentnog zapadnog sveta. Američka robna marka je na našu radost proizvedena u Poljskoj. Od strane prodavca dobili smo i redovni popust od 1% na prvu kupovinu iznad 5000din. Moj muž, junak mnogih mojih pripovedaka sa bloga je herojskog srca raspakovao kutiju, uključio youtube sa detaljnim uputsvom za montiranje i uz štampano uputsvo krenuo je u posao, a ja sam uredno fotografisala u etapama.


Uz popust od 1% klub kartice cena od 8999din je pala na 8909,9din što je 104,59$ što je zapravo DUPLO skuplje!!! od originalne cene od 55$

Kada toliko preplatite proizvod verovatno ne očekujete da će da nedostaje neki deo. U pakovanju su nedostajale nalepnice za kontrolnu tablu, retrovizor, osmeh na ustima kolca i tablica na zadnjem delu kola. Naravno u 10 i 30 uveče, skroz se smorimo i ubedarimo, ja napišem email DEXICO-u i tako... NIŠTA. Znate ono: "...odgovora nije bilo, jer za ljubav treba imat dušu."

Svi su tu, samo nalepnica nema


Sklapanje vozila je prošlo uglavnom bez većih teškoća, osim na jednom delu gde je trebalo ušrafiti žute stubiće sa krovom u crveni zadnji deo vozila. Električna burgijica je kabastija od prostora koji postoji za manevar, pa se sasvim malo zapelo na tom delu posla.


Nema nalepnice, nema plakanje... za svega 100 i kusur dolara u Srbiji možete pazariti falš robu.

Sutra, jedva dočekam 9 ujutru, zovem Dexico u Nišu, izuzetno ljubazna radnica se obaveže da će da se angažuje na slučaju... do 3 popodne rešenje je jedino bilo da se uzmu nalepnice iz istog proizvoda, ali za "PRINCEZE"... za princeze... princeze...

Ali je sam proizvod za sebe dizajniran sjajno.

Ovako je kod nas bilo prvi put u kolcima:


https://www.youtube.com/watch?v=jayeC6MFxK4


Kada bi ste me pitali da li mi je žao što sam preplatila proizvod, ja bih am iskreno rekla da pare dođu i odu, a da se ja lično ne bih obogatila od tih 55$ koje sam dala više od prave cene. Ono što zaista želim je da srpske derikože jednom za uvek padnu. Prepun mi je organ za pumpanje krvi jeda od svih janičara, uskoka, hajduka, matrapaza i fine gospode koja nas obične građane DERE i GLOBI.



Tako smo prelepili "ess" sa Kobayagi Toys nalepnicom i napravili smo ga za sve pare ;)

ŽIVELA SRBIJA!









Нема коментара:

Постави коментар