понедељак, 9. јун 2014.

Siromašni plaćaju skuplje

Posle dužeg vremena, evo moje nove priče, ona nije kraftičarska, ona je onako, iz duše. Oni koji me poznaju znaju da sam mama jednogodišnjaka, da ja sama imam 38 godina i da sam diplomirani inženjer arhitekture bez stalnog radnog odnosa i bez aspiracija da ga dobijem u državnom preduzeću. Oni koji me poznaju znaju i da sam bila u UK i da sam živela u Kaliforniji, ali da sam se eto kao po preporuci pesme Get Back The Beatles-a vratila tu odakle sam. Neki se rode bogati, a neki siromašni. Ona serija iz 80-ih nas je naučila da "I bogati plaču". Neki se rode u bogatom društvu, bogatoj državi koja je divna prema svom narodu dok tiraniše ostatak sveta, a neko se rodi u siromašnom društvu, siromašnoj državi koja satire svoj narod, a prema drugima nema svoj stav jer nema čime da ga postigne. Postoje verovatno i nijanse, ono kao "50 nijansi sive"...
Vi znate u kakoj ja državi živim i u kakvom društvu. Umetnost je plivati i po neki svoj san koji zavisi od materijalnih dobara ostvariti. Umetnost je živeti i uživati u ovim uslovima koji srećom nisu kao u "Slam Dog Millionaire" 


MOMA je muzej umetnostu u San Dijegu, njemu dugujem ovu lepu fotografiju umetničke instalacije, koja nam poručuje da: "Loši ljudi plaćaju skuplje".


Dakle, kao mama u odmaklim godinama verovatno prema tvrdnjama majki prošlog veka imam tendenciju da svom detetu obezbeđujem i mleko od ptice... nedavno sam se razočarala rođendanskim poklonom - kineskim triciklom, jer je dete posle par manjih pehova ispalo iz njega. Nakon toga odradim "istraživanje" po netu i zaključim da tricikli koje kupujete u skupim fensi radnjama za decu nemaju ispoštovane osnovne bezbedonosne mere - nema kaiševa kojima se dete drži uz konstrukciju, a stolica je sama nepodnošljivo neudobna.

Zli, zli tricikl

Tumarajući po netu, pronađem čarobno detinje vozilo, video je mene i muža nasmejao do suza.
Na sajtu proizvođača ono košta 54,99$, uz besplatnu dostau. Kupovinom jubilarnog modea dobijate i mali ručni model igraču na poklon, a cena vozila varira koji dolar gore dole, više dole nego gore na ostalim sajtovima koji prodaju igračke u svetu,


Kod nas, u Srbiji, kod autorizoanog uvoznika, naglašavam autorizovanog, ovaj proizvod košta 8999 dinara.


Prema sajtu za konverotovanje valuta, razlika koju narod Srbije plaća srpskim biznismenima, uvoznicima ili matrapazima je 55$, što je DUPLO SKUPLJE!!!


Da li loši ljudi plaćaju skuplje? Da li su siromašne države stecište loših ljudi? Da li sam ja loš čovek kad sve plaćam skuplje?





3 коментара: