уторак, 15. јул 2014.

Niš grad grafita

Niš je jedan užvrljan, prljav i umoran grad. U Prokuplju, 10 puta manjem od Niša, našao se čovek koji je zaista ukrasio Prokuplje impresivnim muralima. Uglavnom su na njima sekvence iz filmova sa Džoni Depom. A u Nišu možete se susreti samo sa porukama navijačkih grupa u odsustvu svake estetike. Moji roditelji žive u staroj kući iz prošlog veka. Završni radovi su se na njoj desili 1933, zbog toga nije renovirana pre par godina kao većina starih kuća u centru Niša. Granicu za renoviranje koje je grad organizovao je bila godina izgradnje 1932. Da bi ste samostalno renovirali fasadu potrebno vam je krdo skupe dokumentacije + projekt arhitetkte sa licencom + da platite skupu dozvolu i šta ti ja znam, kad nisam više u toku... sem toga, potrebno je najmanje još i 1000€ za majstora, skelu i materijal... i onda dođu Niške meraklije s jug, da se zna, da se zapamti, pa na onako već unesrećenu fasadu staru kao nadprosečna niška baba se potpišu sa jednim "mj" (meraklije jug prim.prev)


Hvala meraklije, svaka čast!


Jedno mlako pivo, vruća turska kafica, nadzorni organ u vidu mačora...

Sa velikim zadovoljstvom mogu da objavim da su me razgovorile komšije iz bloka koji su taj dan šetali i pričali smo o tome koje sve sove možemo da sretnemo u našem kraju. Sem ćuka oko Čaira umeju da ordiniraju i bele sove.
Posle njih nailazi drugi komšija koji šeta pudlu koja mrzi žene i značajno me pita zašto sam baš odabrala da nacrtam sovu.


Odabrala sam ćuka jer je dugo mogao leti noću da se čuje s prozora moje sobe.
Komšija se ubacio da: "Sova je simbol mudrosti. Da li si znala to?" Ja mu reko:"Sa 38 verovatno sam do sad čula negde o tome." Uplaši' se da se komšija ne ubacuje na Iluminati, masonski simboli i tako te zavrzlame... Postidela sam ga mojim odgovorom, pa mi se izvinio... pa sam se ja postidela. Ali razgovor sa prvim komšijama je bio skroz opušten.


Asistent pripravnik


Zaista hvala meraklijama sa juga, što su me glupom žvrljkom naterali da razveselim ceo kraj i da sa punim srcem uživam kad moje dete cikne od radosti kad vidi ćuka i kad drugi ljudi prilaze da razgledaju moju sličku na zidu.




Нема коментара:

Постави коментар