петак, 28. новембар 2014.

Intenzivni kurs bojenja stakla

U ličnim okvirima i svom privatnom prostoru, organizujem intenzivni kurs bojenja stakla. U okviru cene kursa uračunati su stakleni predmeti koje obezbeđujem za polaznike kursa kao i široku paletu boja, kontur pasti i dodataka; kvalitetne slikarske četkice i neizbežni razređivač. Tokom kursa kao diplomirani inženjer arhitekture, prenosim intenzivno svoje osamnaestogodišnje zanje i iskustvo iz ove oblasti. Sa intenzivnog kursa se izlazi sa velikim osmehom, novim znanjem i punom vrećom šarenih staklića.


Molim zainteresovane da se jave na email:
majalukic1933@gmail.com  ili na telefon:
064 24 22 844

U okviru intenzivnog kursa oslikava se: staklena lampa, staklena kugla, novogodišnji ukrasi, staklene šolje za čaj (po izboru i dogovoru). Ukupan broj radnih sati je 6, po potrebi i više.




Obradujete sebe i najbliže izuzetnim poklonima koje ćete poneti sa intenzivnog kursa.


Jedan polaznik je po kursu, unapred zakažite Vaš termin i...


Vidimo se!

Program intenzivnog kursa:


SUBOTA:


13h okupljanje.
od 13h do 13:30 uvodno predavanje o materijalima, slikarskom priboru, pripremi skica, priprema za rad u uvod u rad.
od 13:30 do 14 upoznavanje sa materijalima kroz iscrtavanje light catcher-a.
od 14h do 14:15 pauza uz osveženje (kafa, sok) i razgovor o temi kursa.
od 14:15 do 16:15 iscrtavanje i oslikavanje light catcher-a.

NEDELJA:
13h okupljanje.
od 13h do 14 Iscratvanje ogledala i kugle.
od 14h do 14:15 pauza uz osveženje (kafa, sok) i razgovor o temi kursa.
od 14:15 do 16:15 oslikavanje ogledala i kugle.

Moguće je naknadno organizovanje i naprednog kursa.

Ovaj kurs je intenzivan i početni.

Rezultati će biti sjajni.





Kako da se ukratko predstavim?


Ja sam Maja Lukić Jakšić diplomirani inženjer arhitekture. Bavim se slikanjem na staklu još od 1997. godine. Moj talenat me je 2004. godine odveo na daleki put u Atlanski Okean na malo ostrvo St. Mary's u studio Phoenix na poziv britanske umetnice Oriel Hicks. Sa ponosom mogu da kažem da sam njen đak i da smo neprestano u ličnom kontaktu.


 Mlađana ja u pesku atlanske oseke


Jahanje na Atlanskim talasima


Potvdu o znanju koje sam kod nje stekla dobila sam i od niškog Udruženja zanatlija u par navrata. Majstorskim pismom, Zlatnom plaketom i brojnim pozivima za izlaganje.






Februara 2006. godine u Američkom Kutku u Nišu organizovala sam samostalnu izložbu svojih radova u raznim tehnikama koje su zapravo razvijene do vrhunaca baš u Americi. Marta 2007. godine odlazim u Kaliforniju i narednih 6 meseci u Santa Barbari u Selmer O' Wake Center-u sam učenik Brian Mc. Nelly-ja takođe na tradicionalnim i modernim tehnikama obrade stakla uz najmoderniju moguću opremu.



U Nišu sam imala još dve samostalne izložbe iz oblasti crteža, fotografije i prostorne instalacije. Prva je održana 2009. godine u Društvu Arhitekata Niša, dok je druga u Univerzitetskoj Biblioteci 2011.
2016 na Mašinskom fakultetu u Nišu stičem zvanje Master Inženjer Menadžmenta.



Zadovoljne polaznice sa individualnih kurseva 2014. godine.












Нема коментара:

Постави коментар