недеља, 3. мај 2015.

U susret drugom rođendanu, drugi rođendan od ideje do polurealizacije ;)

Mama Maja je ozbiljno dva meseca pre drugog rođendana sedela ujutru kraj računara i sakupljala ideje. Sava je inače ZALJUBLJEN u balone, tako da su nam oni osnovni pokretač.




 Ipak, ovog puta u zbirštini malera, kako smo planirali, dobro smo nešto i uspeli.


 Na nedelju dana pred Savin rođendan, moj suprug, takozvani muž je rešio da se seli...



 Ovako nešto sam zamišljala...






A uspeli smo samo ovoliko:
Ovu priliku koristim da se zahvalim mojoj majci koja je za Savin drugi rođendan napravila 4 torte od kojih je jedna na dva sprata, tako da mu dođe 5 torti ukupno.
Igraonici Štrumf jer postoje u Nišu i Vedrani Kostić koja je meni vrh za ostvarenje želja kada je u pitanju dekoracija torti.
I da ne zaboravim da se zahvalim i mojoj ujni Slavici koja nam je iz Beograda donela pinjatu.




















Нема коментара:

Постави коментар