недеља, 22. фебруар 2015.

Mačije ministrastvo night-light

Mačije ministarstvo je nastalo u jednom staklenom terarijumu koji sam bila napravila za svoju izložbu Toy Theater Tarot.
Kao i svaki projekat, ovom je predhodila dobra skica kuće poznate kao "Mačije ministarstvo" iz crtanog filma Kraljevstvo Mačaka, produkcije Gibli.




 Skica je podmetuta s donje strane.



Kontur pastom iscrtate crtež. Kontrolisanjem pritiska na tubu možete blago da varirate debljinu linije koju izvlačite.

Nakon sušenja, što je u ovom slučaju 24 sata. Suprotnu stranu stakla, unutrašnji deo terarijuma prekrila sam mat belom bojom Marabu za staklo, ostavljajući samo prazna polja na lampionima i prozorima kuće.

Nakon toga, na gornjoj strani na kojoj se nalazi crtež izvučen kontur pastom LA FRANC, ispinila sam crtež bojama za staklo Marabu.


Onda, kada sam  sa mužem nabavila 4 led-diode i adektvatni ispravljač, moj muž inženjer elektronike je odradio magiju sa žičkama i montirali smo svetla na željenim pozicijama.


Stranice terarijuma smo oblepili crnim bristol papirom. Lepak koji smo koristili je lepak za tapete. Nakon montiranja električne rasvete i komada ogledala da polarizuje svetlo, zatvorili smo terarijum kartonom koji smo takođe oblepili crnim bristol papirom.



A kao noćno svetlo izgleda ovako nekako:


Ta daaam

Нема коментара:

Постави коментар