понедељак, 7. септембар 2015.

Lav od kartona (neke ideje za recikliranje kartona)

Zahvaljujući sjajnoj knjizi Ann Wiseman "MAKING THINGS The Hand Book of Creative Discovery" odlučila sam da napravim velikog lava od ostatka kartanona u kome je bio upakovan novi Savin krevet.

Odprilike, prema skicama iz knjige sam iscrtala delove tela po kartonu. 



 Naoštrila sam makaze i krenula da sečem.




 Kada sam isekla jedan par lavljih šapa, precrtala sam obris na ostatku kartona za sečenje za drugi par.

  Iscrtala sam lavlju glavu.



I postavila lava na noge i dodala mu rep.

Svako ko je zainteresovan za skice tela igračke od kartona može da mi se javi emailom.

Za kartonsku planinu za autiće nisam uspela da propratim fotografijama. Ali recept je jednostavan. Iskroji se od kartona i iseče oblik planine i u planini otvori otvor za tunel. Taj oblk precrtajte i isečite još jednom. Planinski put je širine 6cm i savije se u obliku trapeza bez osnove.


Put koji prolazi kroz planininsli klanac se napravi naknadno od trake kartona isto širine 6cm. Nagib i dužinu određujete sami.


 Planina je oslikana akrilnim bojama.



Нема коментара:

Постави коментар