уторак, 17. новембар 2015.

Papirne 2D maske

Za jubilarni 40-ti Dicin rođendan, dobili su zadatak svi pozvani na žur da se maskiraju, kupe ili naprave masku.
Zadatak za mene zahtevan i težak. Oduvek sam htela da se prerušim u Bunny-man-a iz filma Donnie Darko-a.

Ali ograničena vremenom i mogućnostima opredelila sam se za lisicu za mene i vuka za moga čoveka i to u dvodimenzionalnom obliku. 


Oči sam na lisici po ugledu na naočare za sunce sa telešopa :D izbockala čiodom i tako omogućila gledanje B-)


 Vučijoj maski je gazda bio manje strpljiv pa je napravio otvore u zenicama


Rešenje za dečiju masku podrazumevalo bi potpuno otvorene i blago proširene otvore za oči zbog vidnog polja u toku kretanja.






I za kraj malo mene u društvu Jonny-ja Depp-a









1 коментар:

  1. Lija je prelepa!
    Najlepša koju sam našla na netu. Spas u zadnji čas kad dete dođe i kaže : "Pravimo predstavu u školi. Ja sam lija.Napravi me da budem lija(-; "

    ОдговориИзбриши