понедељак, 7. новембар 2016.

Ručno sazidana peć

"Hajde mama da gledamo šta ćeš sledeće da mi napraviš!" su reči kojima mi se moj sjajni sin obratio, seo u krilo i počeli smo da razgledamo ideje sa Pinterest-a. Pronašli smo peć.

 Za početak uzela sam kutiju u kojoj  su bile upakovane Amstelove pivske čaše koje smo dobili od mog tate :)


 Malo lenjiri, malo poklopci... kao zamena za krivuljare i šestar...

 Dobro naoštrenim kuhinjskim nožem rasekla sam otvor od peći.

 Jedan niz za čaše sam podrezala da bude postolje unutar peći i nalepila srebrnasti karton preko da izgleda kao da je podloga od metala.

 Sve zalepila lepkom.

 Krep papir oslikala u nijansama vatre vodenim bojama i sekla pramenove vatre

Postavila tri sloja krep papira bi vatrica izgledala što bogatije.

 Na leđima pećke rasekla sam u donjem desnom uglu otvor, kroz koji sam provukla lampice koje rade na baterije. Kutiju za baterije, pričvrstila sam selotejpom.

 Razmešala sam akrilne Rayher boje - braon, onanž i crvenu da bi dobila boju cigle.

 Sačekala sam da se naneta boja osuši.

 I zalepila krov peći selotejp trakom.

 Cigle sam iscrtala belom akrilnom bojom.

 Sad kada je napravljena, može da se i podloži.

 I isekla od kartona onaj dodatak za ubacivanje  vađenje peciva.

 Evo ga i glavni majstor.


Puna peć ukusnog jela.

2 коментара: