среда, 9. новембар 2016.

Sand box, da se izrazim, to jest ideja gde može da se smesti kinetički pesak

Jeste, ali i peć i ideja sa koferom su nastale u jednom danu. Zato mi oprostite kad lenstvujem i kupujem igračke ;) Kofera se možda sećate. Nedavno je tetka sa Krita Savi donela 2.5kg-a kinetičkog peska. Mene je muka uhvatila od njega jer sam dve nedelje pre toga mukotrpno usisavala pola kila koje sam sama kupila u Milenijumu. U saradnji sa Savom smo došli do epohalne ideje, jednu scenu iz doba Pterodaktila na plitku stranu kofera sa sve jednog dinosaura koga čuvam iz doba kad je Pavle bio mali. 2,5kg-a u kofer i "monster truck" može da počne da se baškari.
Poduhvat je bio da se nabavi filc. Nema svetlo plavog, pa sam filcanu igračku koju je dobio iz Jumbo-a rasturila za pozadinu, svetlo plavu i svetlo zelenu. Za sada Hieroglif vodi, prodaje JUNIOR filceve A4 i pristupačni su. U Čičku su preskupi, a u Sajonari prodaju metar za oko 450din. i makar 10cm mora da kupiš... što je za ovakav poduhvat krš + niko od njih nema svetlo plavu i svetlo zelenu.
U plastičnoj kantici od pavlake razmutila sam lepak za tapete i nanosila ga širokom ravnom četkom.


Kada sam celu scenu složila, pritisla sam je kartonom i na njega stavila treške predmete i tako je stajalo par sati. Posle sam je oslobodila tereta da se filc osuši od vode u lepku.


Vulkanska lava je od eva pene sa šljokicama. Vulkan je takođe neka vrsta eva pene i sve je u početku smrdelo kao da ste kupil klompe od Kinezi.


Savršen teren za "monster truck"!

Нема коментара:

Постави коментар