уторак, 25. април 2017.

Proslava četvrtog rođendana

Kako da započnem priču o četvrtom rođendanu? Možda prvo proslavom Nove Godine. Pod uticajem sličica i gif-ova s moje odbrane mastera, Savi se dopao Master Yoda. Pa mu je moj tata sašio kapu, a moja svekrva ogrtač - sinergija cele porodice, a kuma Sanja mu poklonila ovu vašingtonsku džedajsku bluzu savršenu za hladne zimske dane. Treću godinu Savinog odrastanja su obeležili Mašinski Fakultet u Nišu, pokazni čas Mehatronike s Lego robotima, Master Yoda fakultativno, Lighting McQueen, Monster Trucks, Lego igračke i neodoljivi RIO i 1. i 2. deo.


Neka sila bude s blogom!

Dugoročna prognoza nam je potvrdila da ovaj rođendan treba da se spakuje u zatvoren prostor. Savin tata je birao igraonicu. Kao moje muziciranje protiv savremenih domaćih trendova ove godine je totalno torta povratak u srpske osamdesete. Kome se tad slavio rođendan znao je da se torta pravi samo s Menaž čokoladom i Imlekovim puterom i domaćim  lešnikom ili orasima. Metla sam "Angry birds" kupovne figurice baš da ne budem potpuni večiti kontraš, ali i zažalila, jer su prvo njih deca počela da jedu.

Sava je od moje koleginice s fakulteta -  arhitekte Milice Pavlović Miladinović na poklon za rođendan dobio pinjatu Monster Truck-a. Pinjata je toliko dobra, tako mudro konstruisana, da smo svi odkinuli kad smo je videli. Sava je misaonim tonom rekao sledeće: "Prava je šteta da ovakvo umetničko delo razbijemo." Inače, Milicina sestra Dragana takođe inženjer arhitekture, pravi torte za svečane prilike kao iz američkih filmova.
Tako da je pinjata bila radost samo za dva brata koji su je ljuljali i istrisali nežno čokoladice i bombone.
















 Hvala Kinezima na svim lepim izumima :) i jefitnim proizvodima; svećice svetle u različitim bojama, vatrometići isto imaju različite boje.


Нема коментара:

Постави коментар