уторак, 3. октобар 2017.

Privredni preduzetnik iz Niša EKSKLUZIVNA ISPOVEST!!!

Ukoliko jurite sjajne zvezdice i svetlucave snove iz detinjstva, prava je sreća da vam se sreća u poslovnom smislu osmehne. Jer sada snove sanjaju televizijski programi sa zbunjujućim vrednostima. Nekog treutka trebate da budete na pravom mestu, sa pravim ljudima i da dobijete snažnu podršku i dobar vetar u leđa.
Kako sam ja postala privredni preduzetnik je sticaj lepih okolnosti gde su se moja država i moja porodica susrele i rešile da mi pomognu.
Kako bi fotogrfije govorile više od reči, postaviću ih puno, uglavnom da pričaju umesto mene. Muzika neka bude za sunčan dan u prirodi u pozno leto.

Ovo sam ja, oko vrata mi je marama od nežne kineske svile sa naslikanim gavranima. Mogu da budu Odinovi Munin i Hugin, mogu da budu Poov, samo u četvorostručen, a mogu da budu gavranovi sa Gradskog polja. Jednostavno sleteli zauvek.



 Ovo je Arhanđel Rafailo. Veoma nežan na dodir, transparentan i lagan žoržet-muslin je moj omiljeni medijum. Vazdušast kako dodir glamura, iskričavih i živih boja koje naglašavaju blagost i naklonost Anđela zaštitnika.



Sada dolaze fotografije radnog prostora studija koji se nalazi u ulici Oblačića Rada broj 9 i neki dragi ljudi osim mene koji su bili manekeni tog dana.







Jedan od zanimljivih predmeta sa višestrukim upotrebnim vrednostima su porculanske tacnice finalno obrađene crtežima nacrtanim trajnim bojama za porculan. Mogu da budu držač za nakit, podmetač za čaše, ukras za zid ili jednostavno tacna. Proizvod koji sam najbolje prodavala u Amsterdamu.

Sve boje dragulja su prisutne na motivima Luciy in the sky with diamonds. Ukoliko odišete samopouzdanjem i spremni ste da u svoje odevanje unesete smele kombinacije pastelnih boja, ostvarujete utisak izražene individualnosti i glamura.


Picture your self in the boat on the river.
 with tangerine trees and marmalade skies,
 somebody calls you,
 you answer quit slowly,
 a girl with kaleidoscope eyes 




Čest motiv koji volim da slikam su vukovi i lisice. Od detinjstva imam izraženu emotivnu povezanost sa životinjama. Slikanje tekstila zahteva Zen posvećenost, čist um od misli i mirnu ruku, greške nisu dozvoljene. Vodi te ljubav prema onome što slikaš dok dugogodišnje iskustvo i tehnika održavaju kvalitet rada. 

Kada je motiv očaravajući, kao što je to slučaj sa lisicom, lako će te poneti smelu kombinaciju boja prirode. 


 Ovo je moj dragi komšija od preko-puta sav lajav i strašan, svaki dan se rukujemo i pričamo o životu i ljudima. Puno puta pozira za mene kao top model. Raspored njegovih kostiju i sama njegova fizionomija je puno slična vukovima koje slikam.





2 коментара:

  1. Nema više knjižare Dom, kafana Galija, Partizanka i Zlatibor, starog Undergrounda, Bucinog Ćošeta, kafea Mirror. Sada naš grad reprezentuje ova galerija.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ivice na toplim rečima ljudskim, samo treba da izdržim i da ne zabrljam i da hodamo paralelno.

      Избриши