недеља, 28. јануар 2018.

Kurs rada sa staklom

Mlada jesen u Toka Koki proticala je mirno sa blagim usponima energije. Radio emisija Zenica Calling uz drugaricu mladu Petru, i dovoljno Amerikanaca i Holanđana iz Artloft hotela koji navraćaju kod mene. Kako je jesen odmicala, neki veliki radovi su završavani, fasada na porodičnoj kući, kompletiranje knjige basni Ivice Živkovića, dva mlada drugara iz detinjstva Miloš i Nikola, a onda u smiraj jeseni turoban mir. Protok energije skoro pa jednosmeran. U Toka Koki radila je "Vučica", manekenisale "Lisica" i "Bamina", ali Bugari i Beograđani koji su presedali u Artloftu ni da pogled bace ka nama.Onda se desila ONA. Malo mlađa koleginica sa studija arhitekture. Uspešan niški projektant mlađe generacije diplomirani inženjer arhitekture Milena Antić. Pitala me je da je konačno obučavam u radu sa staklom. Onda je naišla epopeja nabavke potrebnog materijala. Kada vam je država deo trule babe Evrope koja vas je izbacila iz kuće, mije vas i bije povremeno, onda morate da imate logistiku direktno uz babu (ujka Miki), onda one koji svraćaju kod babe (Kaća, Kaćin komšija i Miloš) i sredstva da kupite kod babe (takozvani Evri)... Moj politički stav o babi je da joj želim brz i lak rastanak s dušom, bez nasilja i teških bolesti, čisto da i nas ne podmaši nekom zarazom jer smo dugo već bolesni i s njom i bez nje. Milena i ja smo sačekale "godinu raspleta" 2018. kad je sve što nam je potrebno stiglo, računajući i Sunce. Radost je bila obostrana. Ja sam se na trenutke osećala kao drugarica jer nam je komunikacija bila lagana kao i uvek, kao saradnica jer smo do dizajnerskih rešenja dolazile interaktivno i zajednički, a na trenutke kao staklarski lučonoša da jednom neposrednom sledbeniku prenesem sve svoje sakupljeno znanje. Milenin izbor je bio izrada manjih komada nakita. Sada slede fotografije, ja o njima neću da pišem, neka one govore same za sebe, ono 1000 reči jedna fotka...
Ovu priliku koristim da na čistom srpskom uz pomoć latiničnog pisma pozdravim, a i preporučim čitaocima
Hans-Christian Schreiber; Farb- und Antikglas; Schlesische Str. 26; D-10997 Berlin

kao i Creative Glass od kojih sam pazarila materijale, dovijajući se preko familije i prijatelja da do paketa dođem.















Нема коментара:

Постави коментар