среда, 5. јун 2013.

Marles je Marles i Jub boje menjaju vaš dom :) + volim domaće Zoralux

Sada je na redu stara mala vintage MARLES komodica iz davnih 50-ih, i njen put kojim se ređe ide - iz šupe do dečije sobe... čitala je Tajnu i zakon privlačenja i iz "Izvora" izvukla najbolje za sebe.

Kao trudnica bila sam veoma nezadovoljna ponudom dečijeg nameštaja u Nišu. Kao i ljudi na ulici obučeni svi šablonski, tako je i šablonska i neoriginalna ponuda dečjeg nameštaja. Sa svojim snažnim mužom dohvatim staru komodu iz šupe mojih roditelja i sve je sredimo, ošmirlglamo, operemo, osušimo i nanesemo osnovnu pokrivnu boju JUB. Sećate se imali su davnih osamdesetih reklamu sa pesmom Cindy Loper "True Colors"? Odlična pokrivna boja i odličan akrilni lak. Sve je ekološki i bez neprijatnih mirisa ugodnih samo lepkoduvačima.


Nakon šmirglanja i skidanja stare boje, ono što je bilo izgrickano zubom vremena zagletovano je akrilnom glet masom za drvo, e tek onda nakon malog poravnanja šmirglom ide osnovna boja. Kada se ona osušila naneli smo divan i izvrstan domaći akrilni boja-lak za drvo šabački Zoralux. Boja se nalazi između rezedo i tirkiz.

Dno komodice je bilo u jako lošem stanju, slojevi lesonita su se zatalasali od vlage i stvorilo se puno naprslina. Odlučila sam da je rešenje ovog problema dekupaž. Svoj omiljeni ukrasni papir sam već iskoristila za jednu policu tako da sam pribegla htela - ne htela salveta tehnici. U poodmaklom 9-tom mesecu imala sam svog šegrta - muža. Sa desne strane je muž, a sa leve deo torbe pripremljen za porodilište.

Nakon što ste podlogu kitovali i ošmirglali, ofarbajte je pokrivnom bojom. 
  
Kada se osuši nanesite četkom lepak za tapete na drvenu podlogu.
 Poređajte preko površine salvete.

 Sačekajte da se dobro osuše.
Nanesite akrilni Jub lak u par slojeva.

Konac delo krasi 

2 коментара: