петак, 13. фебруар 2015.

Kontur pasta u službi crteža

Nisam prostalica TV prijemnika i zato ga i nemam. Ali, ne lezi vraže kada ti se malo dete razboli, aktivnosti koje su se upražnjavale šetnja, skakanje... moraju nečim da se zamene - inhalacijama ili merenjem temperature. A za vreme tih aktivnosti je na red došao i "cutani" u prevodu - crtani. 
"Ben & Holly's Little Kingdom" je po mom mišljenju nežan nenasilan crtani koji promoviše pre svega porodične vrednosti i prijateljstvo i u toku poslednje boljkice smo se odlučili da počnemo da ga gledamo. Da bi smo smanjili gledanje crtaća preko "kumpeta" jer TV nemamo, osim što junake crtamo na papiru i muž i ja, odlučila sam da napravim i svećnjak sa "Malim kraljevstvom".



Pripremite skicu. Operete i odmastite staklo na kome ćete da ovog puta mogu reći CRTATE. Ja sam odabrala debelu staklenu vazu koja je već fabrički iznutra obojena u plavo.
Za ovaj poduhvat vam nisu potrebne boje za staklo. Potrebna vam je samo kontur pasta kojom će te da iscrtate crtež, slikarska četkica, akrilni bezbojni lak i puno raznobojnih šljokica. Uvek možte da koristite JUB-ov akrilni bezbojni lak, ali ja sam zbog brzine, nereda u kući i male ambalaže upotrebila Rayher-ov mali akrilni bezbojni lak. 

Prema skici koju umetnete u stakleni predmet iscrtajte konture crteža.

Nakon pola sata sušenja kontur paste Marabu na sobnoj temperaturi, u polja crteža postepeno nanosite lak i odmah naspite željenu boju šljokica.





 Ostavite da se lak osuši i očvrsne najmanje 12 sati.




Rezultati su uvek sjajni :)

Нема коментара:

Постави коментар