уторак, 18. фебруар 2014.

Stolica za Vesnu

Ovo je priča o novoj drvenoj stolici i postupak kako da se učini neodoljivom. Stoličica je drvena, na rasklapanje, kupio ju je moj rođeni ujak Srđan na leskovačkoj pijaci.


Sirovo drvo, grube obrade ošmirglajte sa dva tipa šmirgli. Završni radovi najfinijom šmirglom.


Valjkom za nanošenje boje nanestite akrilni vodeni JUB primer. Četkom obojite nepristupačnije delove stolice.


Šutnite mačku kao deo antistres terapije. Lepkom za tapete premažite površinu na koju nanosite salevetu. Pažljivo postavite salvetu na željenu površinu. Četkom dodajte lepak na delove salvete gde se nije lepo "uhvatila". Kada se osuši nanesite opet sloj lepka preko nje i nanesite lepak na ukrasni papir za serviranje torta i kolača. Nalepite ga na željenu površinu, stvarajući utisak da ste stavili milje preko stoljnjaka. Ovu ideju smatram lično svojom. Došla sam sama do ove ideje i nisam je prepisala ni od koga sa neta, tako da je velikodušno prosleđujem dalje svim kraftičarkama i kraftičarima.


Na kraju JUB-ovim akrilnim lakom na vodej bazi se celokupna stolica izlakira i ostavi  da se osuši.


 Mačka se uvek vraća.
Konac delo krasi.



2 коментара:

  1. Mačka kontrolor kvaliteta finalnog proizvoda

    ОдговориИзбриши
  2. :D dobar zaključak Brankice, baš me nasmeja. Inspirisala si me da mojoj mački posvetim ovu pesmu http://www.youtube.com/watch?v=M2VBmHOYpV8

    ОдговориИзбриши